2015. január 26., hétfő

Chapter 18. /Part one/+ Új fordító!


Sziasztok!Itt lenne a következő rész.Remélem az én "fordítói" szövegem is tetszik nektek ugyan úgy, mint Etié is!
Zoé xx.
Liah szemszöge:

„Liah, kelj fel bébi” hallottam Harry lágy hangját.
Felnyögtem, mire Harry nevetni kezdett.

„Gyerünk, a kedvenc helyedre kell mennünk, amit sulinak hívnak”közölte szarkasztikusan.


„Mennyi az idő?”kérdeztem.


6:30”válaszolta.

„Le kell fürdenem” Szólaltam meg, és rájöttem, hogy Harry mellkasán fekszem.


„Nekem is” mosolygott rám Harry.

„Hány fürdőszobátok van?”


„Nem tudom, négy? Öt?” Gondolkozott, mintha nem lenne nagy dolog.


„Kérlek, csatlakozz hozzám!”könyörgött nekem


„Harry..”


Kérlek?!”


„Ugh, oké de siessünk mert el fogunk késni!mondtam, majd felálltam.


Aztán rájöttem, egy ruhám sincs.

„A francba!” szitkozódtam ”Harry nincs ruhám, csak ez. De ezt nem tudom viselni!”
„Vedd fel azt a ruhát..Ehm..az egyik bőr kabátommal!"

Kuncogni kezdtem. A dzsekid egy kicsit nagy és a ruhám rövid..nagyon..és piros..meg feszes!”

„Haza viszlek, és ott lefürdünk”szólalt meg Harry.”Ok?”

Gyorsan átöltöztem a ruhába és magamra aggattam a magas sarkúmat míg Harry a szokásos fehér póló-farmer párost viselte.Az autóhoz rohantam és figyeltem ahogy Harry kapkod.Harry gyorsan vezetett,  és én még mindig nem tudtam kiverni a fejemből Rick-et.El kellene felejtenem Őt de nem tudom.Mi lesz ha újra találkozok vele?

„Harry nemsokára ott leszünk?” kérdeztem kissé idegesen.
„Egy percen belül, ne feledd a zuhanyzós üzletünket!” Rám vigyorgott,  és nevetésben tört ki.

„Hogy feledhetném el? Szó szerint öt perce könyörögtél nekem, hogy veled zuhanyozzak!” Nevettem immár én is. Néhány percen belül meg is érkeztünk.


„Megjöttünk.” Szólt, és kiszálltunk a járműből.


A bejárati ajtó tárva-nyitva állt, megdöbbentem és a libabőr járt át. Mi van ha Rick járt itt?Mit akar? Talán épp rám vár? Annyira megrémültem.
„H-Harry..az ajtó!” sziszegtem neki.

„Bemegyek” felelte és bement.


Beléptem és Harry fagyott testével találkoztam. Újra remegtem, mikor megláttam az ott álló anyámat. Nem tudta, hogy Harry a pasim, na meg azt hiszi hogy én még mindig szűz vagyok.
„Anya mit csinálsz itt?” kérdeztem meglepődve.

„Ki ez?” Rivallt ránk mérgesen.


„A neve Harry és Ő a barátom” válaszoltam könyörtelenül.


Harry csak félszegen állt mellettem.
„Miért nem mondtad el nekem? Mióta?” kérdezett megint.

1 megjegyzés: