2014. augusztus 7., csütörtök

Chapter 12

LIAH SZEMSZÖGE:

Egy ágyban ébredtem, nem emlékeztem mi történt tegnap, de fogadok, hogy valami rossz. Nem volt rajtam semmilyen ruha, meztelen voltam. A picsába. Az első egy éjszakás kalandom. Mikor megfordultam Harry-t pillantottam meg, aki halkan horkolt.

-Bassza meg. - suttogtam magamnak.

Nem történhetett meg, vele nem, az annyira ironikus lenne. Pánikolni kezdtem, tudni akartam, hogy mi történt. Megráztam Harry karját, hogy felébredjen.

-Harry kelj fel! - parancsoltam. -Harry! - a hangom egyre hangosabb lett.

-Mh - morogta ahogy megdörzsölte a szemét.

-Harry mi történt miután bejöttünk ide? - kérdeztem majdnem kiabálva.

-Neked is jó reggelt. - mondta szarkasztikusan.

-Mond el - mondtam komoly hangon.

-Nem egyértelmű? - kuncogott.

-Mi.. - a szívem egyre gyorsabban kezdett verni.

-Igen. - mondta önelégülten vigyorogva.

-Basszus. - mondtam magamnak, magam köré csavartam egy takarót, berohantam a fürdőbe és magamra zártam az ajtót.

-Liah nyisd ki az ajtót - nyafogta a reggeli álmos hangján.

-Nem, zuhanyozni fogok. - kiáltottam.
Nem foglalkoztam vele, hogy ez Harry  háza és nem kaptam rá engedélyt, hogy itt lezuhanyozzak.

-Csatlakozhatok hozzád? - kérdezte, szinte láttam magam előtt, hogy vigyorog.

-Mi lenne ha a konyhába mennél és csinálnál nekem reggelit. - mondtam parancsolgató hangon.

-Wow..Liah - mondta Harry nevetve.

-Mi van? - emeltem fel a hangom.

-Egy igazi díva vagy - reagált és még jobban nevetett.

Kuncogni kezdtem.
-Fogd be. - mondtam.

-Oké hercegnő csinálok neked reggelit és gondolom kell valami, amit felvehetsz, szóval odaadom az egyik pólómat, kivehetsz egyet a gardróbomból. - mondta és végre elment.

Bementem a zuhanyzóba és rengeteget gondolkoztam. 'Mit csinálok én itt? Miért pont Harry? Hogy lehettem képes lefeküdni azzal a személlyel, akit a legjobban utálok, és akitől a legjobban meg vagyok rémülve?'

Oké elismerem Harry elég vonzó. De rengeteget bántott és most csak azért, mert bocsánatot kért minden megváltozott. Kijöttem a zuhany alól, magam köré tekertem egy törülközőt. Bementem a hatalmas gardróbba, ahol találtam egy csomó ugyanolyan pólót. Kivettem egy fehér pólót, felvettem a földről a fehérneműmet és felöltöztem. Lementem megkeresni a konyhát, de a hatalmas házban nem találtam. De megtaláltam a nappalit; Liam a kanapén aludt egy lánnyal a karjaiban. Egy üres üveg hevert Niall mellett a földön. Megrémültem, mikor megpillantottam Louis-t az asztal alatt feküdni. Két másik fiú és lány is aludt még a földön. Mondjuk ki , a ház nagyon rendetlen volt a buli után. Gyorsan a konyhába rohantam. Két embert láttam Harry mellett, beszélgettek. Zayn volt az és egy lány. A lány gyönyörű volt, rövid halvány lila haja volt és világos bőre. Kék szemei voltak és hatalmas szempillái. A szempillája tuti, hogy mű volt de még így is gyönyörű volt.

-Oh Liah végre megtaláltad a konyhát - mondta Harry nevetve.

-Ki ez a lány? - próbáltam mosolyogni, de a szép lányok mindig elbizonytalanítanak.

-Oh a neve Perrie, ő Zayn barátnője. - mondta Harry röviden.

-Szia te biztosan Liah vagy - mondta mosolyogva.
Nagyon kedves lány.

-Szia, egy suliba jársz velünk? Mert ha igen, még sosem láttalak ott. - kérdeztem mosolyogva.

-Nem, ő a magántanuló. - válaszolt Zayn.

-Én is tudtam volna válaszolni, de kösz. - mondta nevetve.

Wow, Zayn-nek jó ízlése van a lányok terén. Perrie gyönyörű, kedves, társasági ember, nem úgy mint én.

-Induljunk, Liah örülök a találkozásnak. - mondta még mindig mosolyogva.

Miután elmentek Harry rám vigyorgott.

-Megcsináltam a reggelidet. - mondta mosolyogva.

-Köszi...igazából nem gondoltam komolyan ezt a 'csinálj nekem reggelit' dolgot, de köszönöm - mondtam kuncogva.

Tükörtojást csinált nekem szalonnával, egy tipikus amerikai reggeli egy angol sráctól.

-Nem tudtam, hogy tudsz főzni. - mondtam neki.

-Még szép, hogy tudok - mondta büszkén. Aztán jött egy perc kínos csend.

-Szóval..Azután a dolog után ami tegnap este történt. A jó dolog. - vigyorgott. -Emlékszel valamire?

-Nem, arra emlékszek, hogy részeg voltam, táncoltunk utána meg bementünk a hálóba. - válaszoltam idegesen.

-De nagyon élvezted, mikor dugtunk. - mondta vigyorogva.

-Talán mert részeg voltam? - válaszoltam szarkasztikusan.

-Talán gyakrabban is lehetnél részeg - mondta még mindig vigyorogva.

-Be fognád a szádat? Tényleg azt hiszed, hogy szexeltem volna veled, ha nem lettem volna része?

-Tuti, hogy megtetted volna. - mondta mosolyogva.

Nem tudtam mit reagáljak, az arcom valószínűleg nagyon vörös volt.

-Utálatos vagy. - mondtam elpirulva. Ő csak nevetett.
Mindig mikor nevet én is nevetni akarok vele, szóval most is azt csináltam.

-Sziasztok srácok - Niall és Louis kijöttek a konyhába, Liam még mindig azzal az ismeretlen lánnyal aludt.

-Lehetne hogy...- kezdte Niall. Tudtam mit akart, a reggelimet nézte, amit Harry csinálta.

-Persze. - válaszoltam nevetve és odaadtam neki.

-Hazaviszem magammal és megeszem otthon, sziasztok! - mondta Niall mosolyogva. Hát ez gyors volt.

-Szia - köszönt Harry és Louis egyszerre.

-Szóval Harry te és Taylor barátok vagytok még? - kérdezte Louis egy műmosollyal az arcán.

A földre néztem, tudtam, hogy az a célja, hogy ugrassa őt.

-Istenem, Louis befejeznéd? - kiabált rá Harry.

-Rosszat mondtam? Csak úgy gondolom, hogy cukin néznétek ki Taylor-ral együtt. - mondta.

-Louis ha még egyszer kimondod  a nevét, esküszöm, hogy... - Harry nagyon dühös volt. Úgy nézett ki, mint aki pillanatokon belül felrobban.

-Egyébként miért vagy Lina-val?  -szakította félbe és rám nézett.

-Az ő neve Liah - javította ki Harry.

-Oh szóval most már tudod a nevét? Mi ütött beléd? - kérdezte kiabálva.

-Be tudnád fogni a pofádat? - kiabált rá Harry.

-Woah nyugi haver, csak nem értelek. Először utálod azt a kétségbeesett ribancod, utána minden idődet vele töltöd? Te és Taylor cukik voltatok, erre emiatt a lány miatt -Louis rám mutatott- Ti ketten szakítottatok és tönkre teszed a hírnevedet a suliban.

-Azt hiszem jobb ha megyek. - mondtam halkan és felálltam.

-Nem, ülj le - mondta Harry, én pedig megtettem.

-Figyelj Louis..sohasem szerettem Taylor-t. Az olyan emberek, mint te akik még mindig le vannak ragadva a gólyás éveknél hitték azt, hogy együtt vagyunk. Hírnév a seggem, kurvára rá kéne jönnötök, hogy egy pár éven belül érettségizünk. Baszd meg túl öregek vagyunk ehhez a szarsághoz. Tény, hogy sosem bírtam őt, szóval abbahagynád, hogy állandóan csak emlegeted?

-Én csak a legjobbat akarom neked, Harry. Liah nem népszerű. Ha vele járnál az hatással lenne a népszerűségedre is. Csak egy depressziós ribanc, akire nem kellene figyelned. Egy normális lány, egy tumblr mániás, egy olyan lány, aki vagdossa magát azért, hogy az emberek odafigyeljenek rá. - mondta dühösen. És persze megtalálta a módját, hogy túl messzire menjen a sértegetésben. Wow a szavai tényleg nagyon megbántottak.

-Most már tényleg megyek. - mondtam, felrohantam a hálószobába, hogy lecseréljem Harry pólóját a ruhámra. 20 percig ültem Harry ágyán, ahogy rengeteg gondolat kúszott az összezavarodott elmémbe. Nem éreztem semmit. Nem éreztem dühöt, se szomorúságot, semmit. Csak meg akartam halni. Mi történne ha tényleg öngyilkos lennék? A suliban mindenki eljátszaná, hogy milyen szomorúak, de egy pár hét múlva el is felejtenék, hogy léteztem.

Hallottam Harry-t és Louis-t kiabálni, verekedni. Nem tudtam mi folyik ott. Miért ilyen gonosz velem Louis? Emlékszem, hogy egy éve, ahogy a suliba jöttem Louis nagyon jó barátom volt. Nagyon vicces srác volt, akivel együtt lehetett lógni. Most pedig annyira tudatlan és lenéző. Megfogtam a tárcámat és leszaladtam. Harry és Louis ott álltak előttem.

-M..Mehetek? - kérdeztem dadogva és kerültem mindkettőjük tekintetét.

-Mond el neki - mondta Harry Louis-nak.

-Figyelj Liah..é.én nagyon sajnálok mindent amit rólad mondtam Harry-nek. Tudom, hogy egy nagyon kedves lány vagy. Bocsánatot kérek, amiért kibaszottul durva voltam és seggfej voltam veled. - mondta nekem Louis, ez valami rossz vicc vagy valami? Kezdem úgy érezni, hogy nem csak nekem van bipoláris zavarom, hanem mindenkinek a suliban. 20 perccel ezelőtt még Louis mentálisan zaklatott engem, nem tudtam megbocsátani neki. De megtettem, nem akartam, hogy ez a dráma még hosszabb ideig tartson. Még mindig megvetettem őt, de nem mutattam ki a dühöm. Megbocsátok, de sohasem felejtek.

-Öhm megbocsátok. 

-Köszönöm, hogy megbocsátottál. - mondta és megölelt engem. Nem játszotta meg, látszott rajta végig, hogy komolyan gondolta ezt az egész szituációt, ami kissé kínos volt. Harry rám mosolygott. Ha Louis nem lesz többet ilyen öntelt, akkor nem bántam, hogy megbocsátok neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése