2014. augusztus 7., csütörtök

Chapter 11

LIAH SZEMSZÖGE:

A lakás teli volt részeg emberekkel, nem tudtam, hogy jussunk be. A zene túl hangos volt és próbáltunk valahogy bemenni. Az emberek röhögtek, táncoltak, és az udvaron feküdtek a földön. Néhányan egyedül énekelgettek és vihogtak. Dühösen felmordultam, otthon kellett volna maradnom és nézni az American Horror Story-t, ahelyett, hogy itt lennék ennek a felfordulás közepén.

-Harry, hogy a fenébe jutunk be? - kiabáltam, mert a zenét túl hangosan játszották. Ez az egyik oka amiért utálom a bulikat.

Közelebb jött hozzám és ezt kiabálta:
-Nézzük meg a kert ajtaját.

-Oké. - bólintottam és megfogtam a kezét, hogy ne veszítsük el egymást a tömegben.

-Gyere be -  intett Harry, mikor sikeresen kinyitotta a kert ajtaját.

Mikor végre bejutottunk megkönnyebbülten sóhajtottam. A ház teli volt végzős diákokkal, akik nevettek és ittak. Szörnyű alkohol szag volt, amit nagyon megvetek.

-Haver, végre itt vagy! Lemaradtál egy csomó mocskos szarságról. Ki ez a szexi ribanc? Kölcsön vehetem?- mondta az egyik haverja és egyre közelebb jött hozzám, nevetve.

-Tűnj el a közeléből. - kiáltotta Harry és ellökte a közelemből.

-Harry megígérted, hogy nem bántasz senkit. - motyogtam.

-És nem is fogok. Ne aggódj. - mondta mosolyogva.

Megkínált egy pohár vodkával.

-Nem tudok elképzelni egy bulit alkohol nélkül. - vigyorgott.

-Én igen. - mondtam magabiztosan.

-Csak próbáld ki. - könyörgött.

-Nem, jól fogom érezni magam alkohol nélkül is.

-Akkor bizonyítsd be. Táncolj velem. - mondta nevetve.

-Nem tudok táncolni. Itt fogok ülni, de érezd jól magad a barátaiddal. - az utolsó szónál felemeltem a hangom, és hamisan rámosolyogtam.

-Nem, nem fogok olyan emberekkel táncolni akiket kibaszottul utálok. Csak idd meg, esküszöm nincs benne méreg. - tudom, hogy csak viccnek szánta az utolsó mondatát, de hirtelen aggódni kezdtem az egész szituáció miatt. Utálom az alkoholt és a bulikat. Mi a fenét keresek itt?

-Oké de csak egy pohárral. - mondtam és megfogtam a poharat.
Nem tetszett az íze, mégis rabul ejtő volt.
-Adj még egyet. - mondtam mély hangon, mire vigyorogni kezdett.

Nem tudtam mit beszélek, csak azt tudtam, hogy akarok még belőle. Harry adott még egy pohárral.

15 perccel később valószínűleg elfogyott a teljes üveggel, mert megittam. Életemben először tök részeg voltam. Harry is részeg volt láttam rajta, egyébként meg állandóan nevetett.

-Most táncoljunk - mondtam nevetve.

Miután ittam folyton csak nevettem. Harry teste közel volt az enyémhez, a nyakamat kezdte csókolgatni. Egy csaj közelebb jött hozzá, ellökött engem és rázni kezdte a seggét. Fellángolt bennem a féltékenység. Valószínűleg, mert részeg voltam, ezért kiabálni kezdtem;

-Menj és rázd másnak a segged kibaszott ribanc! - kiáltottam és ellöktem onnan. Megrémülve nézett rám és megfordult.
Harry röhögni kezdett én pedig megalázkodtam.

-Wow - mondta nevetés közben.

-Kérlek erről ne beszéljünk soha többet, oké? - mondtam zavartan, elpirulva.

-Oké - mondta mosolyogva.

Észre sem vettem, hogy milyen közel is vagyunk egymáshoz. A testünk egymáséhoz nyomódott, éreztem a leheletét.

Miért történik ez? Attól még, hogy jó volt, úgy éreztem, hogy ez nem helyes. Fel kellett volna pofoznom és otthagyni, de nem voltam rá képes.

-Gyere velem - suttogta a fülembe.

Engedelmeskedtem, nem tudtam mi történik, minden amire emlékszek az egy hálószoba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése