2014. július 23., szerda

Chapter 6

Harry mellett keltem fel, a karjai a derekam körül voltak. A kanapén feküdtünk.

Megnéztem a telefonomat, hajnali egy óra volt. Még mindig Harry fehér pólójában voltam, és ő csak egy boxerben.

Sóhajtottam. Még nem tudtam, hogy miért vagyok még mindig itt. Hatalmas vihar volt odakint és majd' megfagytam, szóval kimentem a konyhába és csináltam egy teát. Mikor Harry felébredt csatlakozott hozzám.

-Szia baby, nem kellett volna otthagynod egyedül aludni - vigyorgott önelégülten.

-Hé, nem járunk, még csak barátok sem vagyunk. Jobb lenne ha hazamennék - csattantam fel.

-Várj. Mi volt tegnap? Nem hagyhatsz itt meg kell csinálnunk a feladatot, emlékszel? És egyébként sem hagynám, hogy hajnali egykor menj haza. - Harry túlságosan védeni akart engem, ami bosszantó volt, de közben aranyos is.

-Oh..én.. - nem tudtam, hogy mit mondjak. - De még mindig nem járunk, és nem is fogunk soha.

-Soha ne mond, hogy soha -vigyorgott Harry önelégülten. Elmosolyodtam, Harry olyan idióta.

-Jobb lesz, ha lefekszünk aludni, baby - mondta. Ahogy kimondta azt, hogy 'baby' a gyomrom görcsbe rándult.

-Oké, én alszok a kanapén -mondtam.

-Vagy alhatsz velem az ágyamban. -ajánlotta fel mosolyogva.

-Nem -mondtam érzelem mentes hangon.

-Kérlek -könyörgött.

Gondolkozás nélkül bólintottam. Mérges vagyok rá, de nem akarok egyedül lenni.

-Legyen - mondtam bosszúsan, de valamennyire boldog voltam, hogy csatlakozhatok hozzá.

Lefeküdtem az ágyba és megfordultam, hogy ne lássam Harry gyönyörű arcát. Egy pár perc múlva egy kart éreztem meg a hasamnál, ahogy Harry közelebb húzott magához és lágyan megpuszilta a nyakam.

-Ha az enyém lennél, most tennék érte, hogy jól érezd magad - suttogta és a kezét a combomra csúsztatta. Ziháltam és ellöktem onnan a kezét. Komolyan gondolta? Szexelni? Azt kívántam, hogy bár lenne elég erőm, hogy megpofozzam, de még a beszédhez is fáradt voltam. Semmi mást sem akartam csinálni, csak aludni.

-Harry állj le, aludni akarok -könyörögtem neki.

-Imádom a szexi álmos hangodat - suttogott a fülembe újra.

-H..Harry állj le - dadogtam.

Aztán a kezeit felcsúsztatta a melleimre és masszírozni kezdte őket. Szó szerint leesett az állam.

-Harry ne most - nyögtem fel.

-De egy nap igen. - mondta szexi rekedtes hangon. - hallani akarom még, ahogy felnyögsz. -folytatta, szinte éreztem az önelégült vigyorát.

-Mond ezt a többi csajodnak. -Ez a mondat gondolkozás nélkül kicsúszott a számon. De büszke voltam magamra, hogy ezt mondtam neki.

Harry nem szólalt meg, azt hiszem elaludt végre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése