2014. július 22., kedd

Chapter 2

Ahogy felébredtem, azt hittem, hogy az egész csak egy álom volt. Megkönnyebbültem, de aztán megfordultam és láttam, hogy Niall alszik mellettem horkolva.

Felébredt és rám mosolygott. Elkezdtem pánikolni, hogy-hogy végezhettem Niall házában.

-Jó reggelt! - mosolygott.

-Én..én.. - nem tudtam semmit sem mondani dadogáson kívül, ezért megfordultam és becsuktam a szemem remélve, hogy ez csak egy irritáló álom volt. Köszönöm istenem, hogy még rajtam vannak a ruháim, szóval valószínűleg semmi sem történt kettőnk között.

-Ne félj nem feküdtünk le, semmi ilyesmi sem történt. Csak sikítást hallottam a mosdóból, bementem és téged találtalak ott a földön fekve. Haza akartalak vinni, de nem tudom a címed, ezért ide hoztalak. - magyarázta.

Megköszöntem neki, annak ellenére, hogy szívesebben feküdnék a mosdóban. De örülök neki hogy ő nem olyan, mint Harry többi haverja.

-Nagyon sajnálom ami a könyvtárban történt az egész Harry és Louis ötlete volt. Esküszöm! Liam, Zayn és én igazából sosem akartuk ezt tenni, nincs semmi bajunk veled. De Harry más és Louis utál téged valamilyen ismeretlen ok miatt. Harry rengeteget változott mióta gimibe járunk. Nagyon sajnálom.

-Sokat segítene, ha tudnám, hogy miért csinálja ezt velem folyton.

-Nem tudom, de kérlek ne sírj. Olyankor be akarok húzni egyet magamnak. - dadogta én pedig kuncogni kezdtem.

-Nem a te hibád, csak össze vagyok zavarodva. - mondtam félig suttogva.

-Ne aggódj, egy nap megbánja amit tett veled. Gyönyörű szép lány vagy. - mondta.

-Még sosem mondta senki ezelőtt. - mondtam majdnem mosolyogva.

-Mit?

-Hogy gyönyörű vagyok - válaszoltam.

-Pedig igaz gyönyörű vagy és nem kellene hallgatnod a srácokra a suliban. A lányok, akik bántanak téged csak féltékenyek, mert gyönyörű vagy smink nélkül. Azt hiszik, hogy ha megjátsszák magukat és utánozzák egymást akkor 'Igazán Szépek' lesznek, de ez nem igaz. És Harry meg egy seggfej amiért baszogat.

-Harry-nek tényleg tetszenek azok a Barbie Lányok? - kérdeztem, de hülyeség volt tőlem, hogy megtettem. Bár általában hülye vagyok, ezért ez nem volt újdonság.

-Nem, igazából nem. Csak megbassza őket. Megpróbált randizni pár lánnyal, akik nem a suliba járnak, de szakított velük 5 perc után. Taylor azt hiszi, hogy Harry jár vele de ez nem igaz. Gyakorlatilag már ezerszer megcsalta. -mondta.

Szóval Harry nem csak szerintem seggfej, hanem a többi lány szerint is. Őszintén szólva, ez nem lepett meg, láttam már Harry-t több lánnyal is flörtölgetni.

-Őszintén nem tudom, hogy mi történt vele. Ez annyira elbaszott és Zayn-nek Liam-nek és nekem el kell játszanunk, hogy ugyanolyan félelmetesen viselkedünk mint ők, de Harry és Louis ezt le se szarják. - mondta csalódottan.

-Oh jobb ha megyek meg kell írnom a házimat. Köszönöm a segítséget! - mosolyogtam és kimentem a szobából.

Ahogy kiléptem a házból a szívem gyorsabban kezdett dobogni. Láttam Harry-t és Zayn-t beszélgetni egymással, nem tudtam, hogy Harry és Niall szomszédok.

Visszatartottam a lélegzetem és elbújtam a kocsik mögött, reméltem, hogy Harry és Zayn nem vesz észre.

Harry intett Zayn-nek és hazament.
Zayn arra felé tartott, ahol elbújtam a kocsik mögött. Megint visszatartottam a levegőt és felálltam, hogy elfussak, de mikor felálltam hirtelen minden forogni kezdett körülöttem és elestem.

-Mi a fasz? - segített felállni, mire a homlokomat ráncoltam.

-Oh.. - mondta gyorsan.

-Kérlek ne mond el Harry-nek hogy itt vagyok, kérlek! - pánikolni kezdtem.

-Nyugi, nem mondok semmit, Harry ellen vagyok. Nem akarok, hogy bántson téged, de...

-Tudom, hogy el kell játszanod, hogy minden rendben van, mert féltek tőle.

-Várj. Honnan tudod? -kérdezte Zayn összezavarodva.

-Ugyan Zayn, annyira egyértelmű, hogy meg vagytok ijedve tőle.
Hazudtam neki, mert nem akartam, hogy megtudja, hogy Niall házában voltam.

-Nem is tudod milyen agresszív tud lenni, ha valaki nem ért egyet azzal amit kérdez, vagy mond. Képes lenne még meg is ölni. Tehet bármit, de őt egyáltalán nem érdekli. - magyarázta Zayn.

-Erre rájöttem mostanában én is. De miért kell neki engem bántania? -kérdeztem.

-Ha én azt tudnám - sóhajtott Zayn. -Nagyon sajnálom - mondta és a hajába túrt.

-A sajnálatod egy kicsit sem fog segíteni rajtam. - megfordultam és elsétáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése